donderdag 22 december 2016

Meidoornteam




Wat hadden we vandaag weer geluk met het weer! Met een waterig zonnetje begonnen we vandaag aan de meidoorn-klus. Om precies 10 uur begonnen Piet, Carlo en Arie de takken te verslepen die het motorzaagje gewelddadig van de meidoorn-stammen scheidde. Toch weer anderhalve kuub haardhout verzameld vandaag (zie foto's). We hebben 12 meidoorns op stobbe gezet.
We waren zo rond half twee klaar met de klus en na het afzetten van enkele essenstobbes die te lang stonden zijn we monter huiswaarts getrokken. Daar ontdekte ik dat ik toch wel wat kras- en prikschade had opgelopen van meidoorndoorns (mooi scrabbelwoord :-). Na vakkundige verzorging door mijn lieftallige echtgenote ben ik dit verslagje maar gaan schrijven. De doorns zijn nu tenminste weer uit mijn handen.
Rest mij nog jullie allemaal fijne feestdagen toe te wensen en een gelukkig en gezond 2017.
Met vriendelijke groet,
Chris


        
            


Geen opmerkingen:

Een reactie posten