zaterdag 12 november 2016

Els plaats


   
         
                                   



Beste Hakkers,

Wat moet ik nĂș weer schrijven ( denk ik ). Kijken hoelang ik het nu weer maak.
Afgelopen zaterdag  was een sfeervolle maar koude herfst/winterdag. Koud wegens een straffe zuidooster, sfeervol omdat er een nevel hing die door de grondvorst de polder een witte sfeer gaf. Helaas  had het niet echt gevroren want het werd alweer knap modderig in het bos.  Nu niet weg blijven hoor.
We waren met 7 deelnemers waaronder onze nieuwe deelnemer Hans v. Bemmelen.  Namens iedereen zeg ik nogmaals : Welkom in de groep. Je was in ieder geval goed uitgerust met helm, eigen zaag en veiligheidsbril. Ja, hier kunnen we nog wat van leren.
Dat je iedere keer weer voor verrassingen komt te staan bleek ook nu weer. Vlak langs de slootkant vond ik een zaailing van een Zomereik.
Komende week worden de nestkasten schoon gemaakt, gerepareerd en misschien vinden we ook nog Uilenballen. In principe doen Ron en ik deze klus, maar een extra persoon kan nooit kwaad.
Ik zie jullie natuurlijk allemaal weer komende week ?

Groet,
Johan
  
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten