zaterdag 15 oktober 2016

Kloven



Beste Hakkers,

De laatste herinnering aan de afgelopen winter is vandaag weggewerkt en verpakt in zakken. ( op 1 zak na )
Het kloven zit erop.  Sommigen vonden het maar niets, anderen werkten zich met kloofbijl in het zweet, wat met de temperaturen van afgelopen maand niet zo moeilijk was. En wat deed ik? Ik had het lichtste werk, zorgen dat Chris door kon zagen. Ik keek dan ook schuldig naar die “oude rotten”  die zich de “kloven” in de handen werkten . Er ligt nu nog een stapel van ongeveer 5 kuub. Deze is o.a. bestemd voor een vriend van Flip  en een deel voor Tim.
We waren vandaag  met 7 man. Hans had ik gevraagd om voor de Natuurwerkdag de paden te maaien.  Bij deze bedank ik hem voor het geleverde werk. Het is nu weer genieten om zonder moeite door het bos te lopen. De Elzenzaailingen komen nu nog beter tot hun recht.
Wat zullen we dan zaterdag 22 oktober doen?
Ik had een deel van deze dag gepland  als voorbereiding van de Natuurwerkdag.
Piet, Lydia, ik en mogelijk Dick wilden op deze dag begeleiden. Helaas kan alleen Lydia.
Een week later kan Lydia weer niet, dus houden we het op de 22e .
Lydia en ik kunnen even gaan voorbereiden, het laatste zakje hout vullen, koffie drinken en dan naar huis  gaan of een deel van jullie die in het bezit zijn van een spade gaan wat Elzenzaailingen uitplanten.
ROEPT U MAAR !

Groet,
Johan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten