zaterdag 9 september 2023

Kloven 2


 

Ik fietste met de gedachte: ,,ik kan straks weer terug want welke gek gaat bij deze temperaturen werken,, Om 9 uur was er inderdaad niemand. Aangezien het in de polder nogal een nevelige septembersfeer was besloot ik dan toch maar om een rondje door ons bos te maken.. Hier heb ik een behoorlijke poos genoten van alarmerende ijsvogels. Zouden ze een………

Juist op het moment dat ik naar huis wilde gaan belde Martin vanaf de boerderij op. ,,Waar ben je,,? Nadat ik Martin op het erf ontmoette besloten we toch maar om naar huis te gaan. Totdat er vol energie een fietser het erf op kwam rijden. Peter was gearriveerd en Daan enkele seconden later. Tja, 4 man. Dan kan je moeilijk meer zeggen dat we er mee stoppen.

We konden heel lang in de schaduw van de stal werken waardoor het nog een beetje uit te houden was. Maar ondanks de schaduw was het toch een zweterige zaterdag. Komende week hoop ik dat in ieder geval de temperatuur aangenamer is en dat de opkomst hoger is.

De eerste 6 kuub worden volgende week  afgenomen. Er kan dus heel wat gesjouwd worden. Chris zal volgende week de motorzaag meenemen. Bij voldoende opkomst zal hij met iemand in het bos nog wat grote kloofblokken zagen. Daan zal ze met liefde met de shovel afvoeren. Mocht de opkomst niet hoog zijn dan zal hij het 30 september doen.

Ik wens jullie nog een prettig weekend/werkweek en hoop jullie komende zaterdag om 10 uur weer te zien.

Vriendelijke groet, Johan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten